JOB4me, a Virtuális Állásbörze - Eredmények

2021. március 10-11.

A rendezvény szervezése során azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a JOB4me látogatói felkészültek legyenek, és kiállítóink megtalálják azokat az embereket, akikkel szívesen dolgoznak együtt.

A rendezvény sikerét abban mérjük, hogy hányan látogatták meg az egyes standokat, hány chat beszélgetés született, hány látogatóval vehették fel a kiállítók a kapcsolatot, hiszen ezek azok az adatok, amelyek relevánsak a megjelenés szempontjából, és amelyek valóban segítik az egymásra találást.

Az alábbi oldalon részletesen bemutatjuk az ehhez kapcsolódó eredményeket.

A 2020. novemberi eseményünkkel kapcsolatos kiállítói visszajelzésekre alapozva fejlesztettük tovább az alábbi funkciókat:

Chat

Több chatablak párhuzamos kezelése, a beszélgetések letölthetősége, ha megszakad a kapcsolat könnyű visszacsatlakozás, a szöveges mellett hang és videó alapú kommunikáció egy gombnyomással, public chat, stb.

Kereshetőség és kapcsolat-felvételi lehetőség

Kereshetőség a résztvevő látogatók között, és kapcsolat-felvételi lehetőség az elvárásaitoknak megfelelő jelöltekkel.

A regisztrációs profil gazdagítása

Minél pontosabb, könnyen szűrhető adatmennyiség a résztvevőkről és kötelező önéletrajz-feltöltés.

Egyszerűbb regisztráció

Minél egyszerűbb regisztráció a kiállítók karrierportálján, a standotokról a saját felületeitekre mutató „külső” linkek használhatósága.

A rendezvény élőbbé, pezsgőbbé tétele

Ezt mozgóképekkel, animációkkal, játékokkal, push üzenetekkel, nyitóvideóval valósítottuk meg.

Látogatók edukálása és aktivizálása

Látogatók edukálása felkészítő leveleinkben, és aktivizálása pontgyűjtős nyereményjátékkal, melynek célja az volt, hogy minél részletesebben átnézzék a standokat és elérhető állásokat, valamint bátran használják a chat-et.

Részletes statisztikák

Mindenre kiterjedő, részletes statisztikák biztosítása kiállítóinknak.

A kiállítóink standjait felkereső egyedi látogatók átlagos száma
1. nap 353 fő
2. nap 217 fő
összesen 524 fő volt standonként.

Egy standnál a legmagasabb egyedi látogatószám a 2 nap alatt: 686

Egy standnál a legalacsonyabb egyedi látogatószám a 2 nap alatt: 442

Egy standnál a legmagasabb látogatottság (minden egyes stand megtekintést tartalmaz, azaz egy látogató annyiszor szerepel a statisztikában, ahányszor az adott standot meglátogatta a 2 nap alatt): 1016

Egy standnál a legalacsonyabb látogatottság a 2 nap alatt: 575

A rendezvényt követő 30 napban átlagosan további 119 álláskereső látogatta meg a kiállítók standjait és álláshirdetéseit.

A BT Virtuális Színpadon a két nap alatt 16 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyeken az átlagos látogatószám 124 fő volt. Legnépszerűbb témák a bértárgyalás, CV írás és online állásinterjú voltak.

A tanácsadásaink mindkét nap teltházzal zajlottak.

Chat beszélgetések:

10 493 üzenet a public chatben

982 beszélgetés 1-1 standon átlagosan

Legaktívabb napszakok:

Március 10.
10:00-11:00; 13:00-15:00

Március 11.
10:00-11:00

TOP 5 leglátogatottabb kiállítónk:

(Minden egyes stand megtekintést tartalmaz, vagyis egy látogató annyiszor szerepel
a statisztikában, ahányszor az adott standot meglátogatta a 2 nap alatt.)

Infineon 1016 látogatás

ALDI Magyarország 1004 látogatás

Coca-Cola HBC Magyarország Kft. 988 látogatás

Audi Hungaria Zrt. 959 látogatás

BT (British Telecommunications) 922 látogatás

TOP 5 leglátogatottabb stand
egyedi látogatók alapján:
 

Coca-Cola HBC Magyarország Kft. 686 fő

ALDI Magyarország 664 fő

Infineon 634 fő

Audi Hungaria Zrt 634 fő

BT (British Telecommunications) 591 fő

Látogatók szakterületi érdeklődése

Milyen területek iránt érdeklődnek a látogatók?

A látogatók közel ¼-e Értékesítés, Marketing, HR területen keresett állást. A látogatók közel 20%-a Mérnöki, műszaki, illetve Irodai, adminisztráció területek iránt érdeklődött.

A 2020 őszi virtuális rendezvényünkhöz hasonlóan ezúttal is kiemelkedő volt a IT területen állást keresők száma, főként a munkaerőpiaci jelenlétükhöz és egyéb csatornákon mutatott aktivitásukhoz viszonyítva.

Látogatók koreloszlása

Látogatók koreloszlása

A rendezvényre regisztráltak közel 50%-a 25-34 év közötti, második helyen a 35-44 év közöttiek jelentek meg 21%-os arányban.

Látogatók iskolai végzettsége

A JOB4me látgatóinak iskolai végzettsége

A rendezvényen többségben voltak az egyetemi, főiskolai diplomával rendelkező álláskeresők, a középfokú végzettségűek aránya közel 15% volt, az OKJ-s végzettséggel rendelkezők pedig 13%-os arányban voltak jelen.

Látogatók nyelvtudása

Milyen nyelvtudással rendelkeznek a JOB4me álláskeresői?

A legtöbb látogató legalább középszintű angol nyelvtudással rendelkezett, a második beszélt nyelv a német volt, közel a látogatók 1/5-e jelölte be.

Látogatók tapasztalati szintje

Milyen ajánlatokat keresnek

A rendezvényen a 7+ éves tapasztalattal rendelkezők voltak többségben, több mint a látogatók ¼-e. A pályakezdők 22%-os, az 1-3 év tapasztalattal rendelkezők pedig 20%-os arányban voltak jelen.

Kommunikációs csatornák eredményei

Standok
Social media megjelenések

Fizetett Facebook mikrocélcsoportos hirdetések
A hirdetések megjelenés-száma: 4 148 261
Elért felhasználók száma: 741 007 fő
Átkattintások száma: 48 754

JOB4me Facebook esemény és oldal

JOB4me Facebook csoport

JOB4me LinkedIn csatorna

frissdiplomas.hu LinkedIn csatorna

frissdiplomas.hu Facebook oldal

frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő csoportjai

Standok
Hírlevelek

/szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra/

JOB4me épülő adatbázisára
Kiküldött levelek száma: 11
Egyedi megnyitási arány: 38%
Egyedi kattintási arány: 7%

frissdiplomas.hu adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 4
Egyedi megnyitási arány: 16,2%
Egyedi kattintási arány: 0,4%

 

 

Standok
Médiapartneri megjelenések

/bannerrel, hírlevéllel/

Forbes Espresso hírlevél megjelenés

Rádió1 megjelenés
a Rádió1 a 15 év feletti rádióhallgatók 12,9%-át éri el,
ez 203 ezer főt jelent naponta

Nagy elérésű hírportálokkal, HR szakmai oldalakkal való együttműködés

Karrieroldalakkal és célcsoportos szakmai médiumokkal való együttműködés

Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel, szövetkezetekkel, személyi szolgáltatókkal

Standok
Egyéb

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések
Elért felhasználók száma: 2 130 538
Átkattintások száma: 69 108

Nyereményjátékkal támogatott ajánlási rendszer

Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon

frissdiplomas.hu blog cikkek

Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpaci Osztályai

 

 

Látogatóink mondták

„A mindenki által használt chat és a felugró infó ablakok miatt egy kicsit volt olyan érzésem, hogy emberek vannak a virtuális tér mögött. Ezt erősítették az előadások is. Azt hiszem az a kulcsa a sikernek, hogy minél több lehetőség sugározza azt, hogy emberek vannak mögötte és nem a gép.”

„Maga az ötletetet nagyon innovatívnak tartom, nagyon szép volt a design, hogy a chatben csak bedobták az emberek mit szeretnének találni és már irtak is a munkáltatók.”

„Tetszett, hogy lehetőség a chatszobák használatára, valamint akár a privát beszélgetésekre is, akár videokapcsolattal. Tetszett, hogy többen is kezdeményeztek, hogy miben segíthetnek és hogy mindenki szuper kedves volt. :) Kedves Job4Me munkatársak nektek is köszönöm a szervezést, nagyon tetszett és hasznos is volt számomra.”

"Az interaktív előadások és egyéni tanácsadás lehetősége, profi honlap remek vizuális megoldásokkal."

 

 

Kiállítóink mondták

"A virtuális stand szerkesztési lehetőség nagyon menő! És, hogy lehet linket tenni a képek mögé az a non-plus-ultra. És az egész felület szerkeszthetősége, ami megadja a lehetőséget kreatívkodni a saját standon (pl. úgy nevezem el a kis füleket a menüsorban ahogy szeretném, a cégismertetőhöz is korlátlan szöveg feltöltése - mi ott előadásokat is hirdettünk)."

"Tetszett, hogy a szerződéskötéstől a végéig segítettétek a munkánkat, rendelkezésünkre álltatok. A funkciók kiválóan működtek."

"A személyes találkozást nehéz online térbe átforgatni, ami megnehezíti a folyamatot. A másik oldalról pedig hatékonyabb, hiszen csak azok keresnek meg minket, akiket érdekelnek a lehetőségeink és nem csak a repi ajándékok :)"

"Sokkal jobban megmutathattuk magunkat, jó, hogy van lehetőség a közös terekben is belépni, a látogatók önéletrajzába betekinteni, felkészültebben lehet megszólítani őket. Összességében nagyon pozitív a többi online börzéhez képest. Általában a többi börzén sokkal passzívabb szerepre kényszerülünk."

"Rendkívül segítőkész csapat, átgondolt szervezés és lebonyolítás!"

Együttműködő partnerek és megjelenések

Assessment Systems
Behaviour
Forbes
HRFest
Rádió1
Recruitech
Nézd meg a 2020. novemberi JOB4me eredményeit is! Itt eléred egy kattintással!

Csatlakozz hozzánk 2021 őszén is!
Töltsd ki a lenti formot, és visszahívunk!