JOB4me, a Virtuális Állásbörze - Eredmények

2022. március 9-10.

A rendezvény szervezése során azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a JOB4me látogatói felkészültek legyenek, és kiállítóink megtalálják azokat az embereket, akikkel szívesen dolgoznak együtt.

A rendezvény sikerét abban mérjük, hogy hányan látogatták meg az egyes standokat, hány chat beszélgetés született, hány látogatóval vehették fel a kiállítók a kapcsolatot, hiszen ezek azok az adatok, amelyek relevánsak a megjelenés szempontjából, és amelyek valóban segítik az egymásra találást.

Az alábbi oldalon részletesen bemutatjuk az ehhez kapcsolódó eredményeket.

A kiállítóink standjait felkereső egyedi látogatók átlagos száma
1. nap 136 fő
2. nap 74 fő
összesen 201 fő volt standonként.

Egy standnál a legmagasabb látogatottság (minden egyes stand megtekintést tartalmaz, azaz egy látogató annyiszor szerepel a statisztikában, ahányszor az adott standot meglátogatta a 2 nap alatt): 450

Egy standnál a legalacsonyabb látogatottság a 2 nap alatt: 429

A rendezvényt követő 30 napban átlagosan további 284 álláskereső látogatta meg a kiállítók standjait és álláshirdetéseit.

A BT Virtuális Színpadon a két nap alatt 16 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyeken az átlagos látogatószám 93 fő volt. Legnépszerűbb témák a bértárgyalás, CV írás és online állásinterjú voltak.

A tanácsadásaink mindkét nap teltházzal zajlottak.

Chat beszélgetések:

20 080 üzenet a public chatben

83 beszélgetés 1-1 standon átlagosan

Legaktívabb napszakok:

Március 9.
12:00-14:00

Március 10.
12:00-14:00

TOP 5 leglátogatottabb kiállítónk:

(Minden egyes stand megtekintést tartalmaz, vagyis egy látogató annyiszor szerepel
a statisztikában, ahányszor az adott standot meglátogatta a 2 nap alatt.)

ALDI Magyarország

Frissdiplomás Kft.

ExxonMobil Global Business Center Hungary

Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

Siemens Mobility Kft.

TOP 5 leglátogatottabb stand
egyedi látogatók alapján:
 

ALDI Magyarország

Bosch Csoport

Coca-Cola HBC Magyarország Kft.

Siemens Mobility Kft.

Tesco (Head Office, Business Services & Technology)

Látogatók szakterületi érdeklődése

Milyen területek iránt érdeklődnek a látogatók?

A látogatók legnagyobb része Marketing, Értékesítés, HR területen keres állást. Közel ugyanannyian kerestek az IT, Pénzügyi és Mérnök, műszaki területeken állást. A regisztrációnál több terület is megadható volt, így előfordulhat, hogy sok látogató a biztosra menve megjelölt a fő területe mellett számára kevésbé releváns területeket is, ez torzíthatja az adatokat.

Látogatók koreloszlása

Látogatók koreloszlása

A látogatók nagy része 25-34 év közötti. A 18-24 és a 35-44-es korosztályból is nagyszámban érkeztek érdeklődők. 18 év alatti korosztályhoz mindössze a látogatók 3%-a tartozott. Pozitív, hogy a 45 év feletti álláskeresők még részt vesznek virtuális rendezvényeken, így az évtizedes tapasztalattal rendelkező senior szakembereket keresők is sikerrel járhatnak egy Virtuális Állásbörzén.

Látogatók iskolai végzettsége

A JOB4me látgatóinak iskolai végzettsége

A látogatók több mint fele egyetemi, főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú végzettségűek (17%+) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (13%+) aránya is. Kifejezetten alacsony az alapfokú végzettséggel rendelkezők aránya.

Látogatók nyelvtudása

Milyen nyelvtudással rendelkeznek a JOB4me álláskeresői?

Az angol nyelvtudás dominanciája tovább erősödött, a látogatók nagy része angolul beszél, melyet jelentős lemaradással a német követ.

Látogatók tapasztalati szintje

Milyen ajánlatokat keresnek

A látogatók több mint 1/3-a 7+ éves tapasztalattal rendelkezik, ami a korosztálybeli megosztásnál is látható volt, senior szakembereket is meg lehet találni az ilyen jellegű rendezvényeken. A pályakezdők is aktívan jelen vannak a virtuális álláskeresésben. A legkisebb arányban a diákok regisztráltak az eseményre.

Kommunikációs csatornák eredményei

Standok
Social media megjelenések

Fizetett Facebook mikrocélcsoportos hirdetések
A hirdetések megjelenés-száma: 1 668 937
Elért felhasználók száma: 593 257 fő
Átkattintások száma: 5 351

JOB4me Facebook esemény és oldal

JOB4me Facebook csoport

JOB4me LinkedIn csatorna

JOB4me Instagram csatorna

frissdiplomas.hu LinkedIn csatorna

frissdiplomas.hu Facebook oldal

frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő csoportjai -
35 722 fő

Budapest kerületi Facebook csoport posztok

Kékgalléros Facebook csoport posztok

TikTok videó Fuller Bianka csatornáján – 38 600 fő

Instagram story Fuller Bianka csatornáján – 11 200 fő

Standok
Médiapartneri megjelenések

/bannerrel, hírlevéllel/

Rádió1 megjelenés
a Rádió1 a 15 év feletti célcsoportból 1,1 millió fős a hallgatottságuk naponta

City light plakátok és metróplakátok Budapest forgalmas csomópontjain

HR szakmai partnerekkel való együttműködés:
CVonline.hu,
euCsoport,
Ecosim,
Wunderbar Fesztivál

Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel:
BGE-KVIK,
Budapesti Metropolitan Egyetem,
Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetem,
Nemzeti Közszolgálati Egyetem,
AIESEC,
Hageni Távegyetem Budapesti Távtanulási Központ

 

Standok
Hírlevelek

/szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra/

JOB4me épülő adatbázisára
Kiküldött levelek száma: 13
Egyedi megnyitási arány: 41,18%
Egyedi kattintási arány: 9,4%

frissdiplomas.hu adatbázisra
Kiküldött levelek száma: 5
Egyedi megnyitási arány: 18,96 %
Egyedi kattintási arány: 0,5%

 

 

Standok
Egyéb

Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések
Elért felhasználók száma: 1 859 442
Átkattintások száma: 20 668

SMS kampány

Nyereményjátékkal támogatott ajánlási rendszer

Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon

frissdiplomas.hu blogcikkek

Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpaci Osztályai

Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Látogatóink mondták

Együttműködő partnerek és megjelenések

Behaviour
CV online
HRFest
Jog és Pszichológia
Mit lépnél?
Radio1
Recruitech
Wunderbar fesztivál