A rendezvény szervezése során azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a JOB4me látogatói felkészültek legyenek, és kiállítóink megtalálják azokat az embereket, akikkel szívesen dolgoznak együtt.
Az alábbi oldalon részletesen bemutatjuk az ehhez kapcsolódó eredményeket.
A kiállítóink standjait felkereső egyedi látogatók átlagos száma 1. nap 136 fő 2. nap 74 fő összesen 201 fő volt standonként.
Egy standnál a legmagasabb látogatottság (minden egyes stand megtekintést tartalmaz, azaz egy látogató annyiszor szerepel a statisztikában, ahányszor az adott standot meglátogatta a 2 nap alatt): 450
Egy standnál a legalacsonyabb látogatottság a 2 nap alatt: 429
A rendezvényt követő 30 napban átlagosan további 284 álláskereső látogatta meg a kiállítók standjait és álláshirdetéseit.
A BT Virtuális Színpadon a két nap alatt 16 karrier- és önfejlesztés témájú előadás zajlott, melyeken az átlagos látogatószám 93 fő volt. Legnépszerűbb témák a bértárgyalás, CV írás és online állásinterjú voltak.
A tanácsadásaink mindkét nap teltházzal zajlottak.
Chat beszélgetések:
20 080 üzenet a public chatben
83 beszélgetés 1-1 standon átlagosan
Legaktívabb napszakok:
Március 9. 12:00-14:00
Március 10. 12:00-14:00
ALDI Magyarország
Frissdiplomás Kft.
ExxonMobil Global Business Center Hungary
Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
Siemens Mobility Kft.
ALDI Magyarország
Bosch Csoport
Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
Siemens Mobility Kft.
Tesco (Head Office, Business Services & Technology)
A látogatók legnagyobb része Marketing, Értékesítés, HR területen keres állást. Közel ugyanannyian kerestek az IT, Pénzügyi és Mérnök, műszaki területeken állást. A regisztrációnál több terület is megadható volt, így előfordulhat, hogy sok látogató a biztosra menve megjelölt a fő területe mellett számára kevésbé releváns területeket is, ez torzíthatja az adatokat.
A látogatók nagy része 25-34 év közötti. A 18-24 és a 35-44-es korosztályból is nagyszámban érkeztek érdeklődők. 18 év alatti korosztályhoz mindössze a látogatók 3%-a tartozott. Pozitív, hogy a 45 év feletti álláskeresők még részt vesznek virtuális rendezvényeken, így az évtizedes tapasztalattal rendelkező senior szakembereket keresők is sikerrel járhatnak egy Virtuális Állásbörzén.
A látogatók több mint fele egyetemi, főiskolai diplomával rendelkezik, viszont jelentős a középfokú végzettségűek (17%+) és az OKJ-s végzettséggel rendelkezők (13%+) aránya is. Kifejezetten alacsony az alapfokú végzettséggel rendelkezők aránya.
Az angol nyelvtudás dominanciája tovább erősödött, a látogatók nagy része angolul beszél, melyet jelentős lemaradással a német követ.
A látogatók több mint 1/3-a 7+ éves tapasztalattal rendelkezik, ami a korosztálybeli megosztásnál is látható volt, senior szakembereket is meg lehet találni az ilyen jellegű rendezvényeken. A pályakezdők is aktívan jelen vannak a virtuális álláskeresésben. A legkisebb arányban a diákok regisztráltak az eseményre.
Fizetett Facebook mikrocélcsoportos hirdetések A hirdetések megjelenés-száma: 1 668 937 Elért felhasználók száma: 593 257 fő Átkattintások száma: 5 351
JOB4me Facebook esemény és oldal
frissdiplomas.hu LinkedIn csatorna
frissdiplomas.hu Facebook oldal
frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő csoportjai - 35 722 fő
Budapest kerületi Facebook csoport posztok
Kékgalléros Facebook csoport posztok
TikTok videó Fuller Bianka csatornáján – 38 600 fő
Instagram story Fuller Bianka csatornáján – 11 200 fő
/bannerrel, hírlevéllel/
Rádió1 megjelenés a Rádió1 a 15 év feletti célcsoportból 1,1 millió fős a hallgatottságuk naponta
City light plakátok és metróplakátok Budapest forgalmas csomópontjain
HR szakmai partnerekkel való együttműködés: CVonline.hu, euCsoport, Ecosim, Wunderbar Fesztivál
Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel: BGE-KVIK, Budapesti Metropolitan Egyetem, Magyar Agrár-és Élettudományi Egyetem, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, AIESEC, Hageni Távegyetem Budapesti Távtanulási Központ
/szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra/
JOB4me épülő adatbázisára Kiküldött levelek száma: 13 Egyedi megnyitási arány: 41,18% Egyedi kattintási arány: 9,4%
frissdiplomas.hu adatbázisra Kiküldött levelek száma: 5 Egyedi megnyitási arány: 18,96 % Egyedi kattintási arány: 0,5%
Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések Elért felhasználók száma: 1 859 442 Átkattintások száma: 20 668
SMS kampány
Nyereményjátékkal támogatott ajánlási rendszer
Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon
frissdiplomas.hu blogcikkek
Megyei Kormányhivatalok Munkaerőpaci Osztályai
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara