A BT Virtuális Színpad előadásainak legmagasabb létszáma a Karriertervezés szekcióban átlagosan 54 fő, az Önfejlesztés szekcióban átlagosan 30 fő volt.
A tanácsadásaink mindkét nap teltházzal zajlottak.
A kiállítóink standjait felkereső látogatók átlagos száma 1. nap 191 fő, 2. nap 93 fő, összesen 284 fő volt.
A legtöbb látogató Értékesítés, Marketing, HR, továbbá Mérnök, műszaki és Informatikai állásokért látogatott el a JOB4me-re.
A regisztráltak 36%-a 25-34 év közötti, közel 25%-a pedig 35-44 év közötti volt.
Ezek a számok mutatják, hogy a JOB4me-n, a diákok és pályakezdők mellett, több éves tapasztalattal rendelkező senior álláskeresők is részt vettek.
A látogatók átlagéletkora 33 év volt.
A résztvevők túlnyomó többsége egyetemi, főiskolai végzettséggel rendelkezett, nem elhanyagolható viszont a kékgalléros állásokat is kereső középiskolai végzettséggel rendelkezők (közel 19 %), illetve az OKJ vagy felsőfokú szakképzéssel elhelyezkedni kívánók (több, mint 13 %) aránya sem.
A TOP5 beszélt nyelv sorrendben az angol, a német, az orosz, a román és a spanyol. Ezeken kívül a legtöbben az olasz és a francia nyelvet jelölték. Az angol nyelv dominanciája elvitathatatlan, a regisztráltak közel 80%-a jelölte.
A legtöbb látogató 7+ év tapasztalattal rendelkezett, ami összhangban van a koreloszlás diagramon látott adatokkal. A képzeletbeli dobogó második helyét a pályakezdők foglalták el, és közel ugyanilyen arányban képviseltették magukat az 1-3 év gyakorlattal rendelkezők.
A TOP 5 legkeresettebb régió a következő:
1. Budapest 2. Pest megye 3. Hajdú-Bihar 4. Győr-Moson-Sopron 5. Borsod-Abaúj-Zemplén
A felhasználók által megtekintett oldalak összesített száma.
A mobileszközről megtekintett oldallátogatások aránya.
Fizetett Facebook mikrocélcsoportos hirdetések A hirdetések megjelenés-száma: 3 734 609 Elért felhasználók száma: 842 235 Átkattintások száma: 50 998
JOB4me Facebook esemény és oldal
frissdiplomas.hu LinkedIn csatorna
frissdiplomas.hu aktív gyakornoki és pályakezdő csoportjai
Organikus social media megjelenések eredményei összesen Felhasználó: 1 100 Munkamenet: 1 361
/szakterület, életkor és aktivitás alapján szegmentált listákra/
JOB4me épülő adatbázisára Kiküldött levelek száma: 12 Egyedi megnyitási arány: 40,82%
frissdiplomas.hu adatbázisra Kiküldött levelek száma: 17 Egyedi megnyitási arány: 18%
Hírlevelek eredményei összesen Megjelenések száma: 264 281 Megnyitások száma: 34 060 Kattintások száma: 3 049
/bannerrel, hírlevéllel, PR cikkel - Olvass bele cikkeinkbe!/
RTL Reggeli PR beszélgetés 2020.11.11-én az RTL Reggeli nézettsége: ~72 500 fő RTL Reggeli Instagram poszt elérése: ~3 000 fő RTL Reggeli Facebook poszt elérése: ~2 600 fő
Rádió1 megjelenés 2020.11.12-13-án hallgatók száma: ~380 000 fő
Nagy elérésű hírportálokkal, HR szakmai oldalakkal való együttműködés HR Portál PR cikk HR Portál beszámoló cikk HRPWR PR cikk Recruitech Blue PR cikk Behaviour PR cikk HR Fest
További együttműködések CV Online PR cikk Jófogás Állás Három királyfi, három királylány mozgalom Műisz iskolaszövetkezet
Google Ads mikrocélcsoportos kereső és display hirdetések A hirdetések megjelenés-száma: 1 800 600 Elért felhasználók száma: 1 800 600 Átkattintások száma: 42 500
Nyereményjátékkal támogatott ajánlási rendszer
Bannermix a frissdiplomas.hu oldalon
Együttműködés felsőoktatási intézményekkel, diákszervezetekkel, személyzeti szolgáltatókkal
„A rendezvény jó alternatívát nyújtott a kapcsolódásra cégekkel és más látogatókkal. Nem éreztem annyira izolálva magam, mintha személyesen, de mondjuk maszkban, távolságot tartva veszek részt egy rendezvényen.” – Orbán Szabina
„Sokkal több infót lehetett megtudni a cégről, mint egy állásportálon. Személyesebb hangvételű volt a kapcsolódási lehetőségek által. Éreztem, hogy nemcsak „kapni” szeretnének a munkaadók, hanem ténylegesen megmutatni, mit tudnak kínálni nekem mint munkavállalónak.” – Balázs Viki
„Amint ráléptem egy adott cég standjára, egyből írt az egyik munkatársuk, hogy szerinte melyik pozíciót lenne érdemes megpályáznom az önéletrajzom alapján. Végre visszajelzés! :)” – Gellért András